תושבים יקרים,
היום, יום ג' ה- 17.3.26, נוכחנו לצערנו לגלות כי עקב תקלה טכנית במערכת החיוב (שקרתה לאחר המעבר בין שנת 2025 ל-2026), בעלי הוראות קבע אשר רגילים להיות מחוייבים בד"כ בכל תחילת חודש זוגי, חויבו ב-16.3.26 (מרץ) במקום ב-1.4.26 (אפריל).
חשוב לנו להבהיר:
1- החיוב הנ"ל הוא בעצם הקדמת החיוב בחודש ומי שחוייב החודש לא יחויב באפריל.
2- בשובר הבא של חודשים מאי-יוני 26, ישובו הוראות הקבע למועד החיוב שהיה נהוג עד עתה ולתושבים שרגילים להיות מחוייבים בחודשים זוגיים יהיה החיוב הבא ב-1.6.26.
3- לצערנו אין לנו אפשרות לבטל את החיובים לאחר שקרו ותושבים אשר הקדמת החיוב יצרה להם בעיה תזרימית יכולים לפנות לבנק או לחברת האשראי ולבקש לבטל את החיוב הספציפי. לאחר שיתבטל נוכל להעביר את החיוב ל-1.4.26. במידה ובחרתם לבטל את החיוב נודה אם תעדכנו אותנו על כך במייל:
[email protected]
אנו מתחקרים את האירוע על מנת שלא יחזור על עצמו שוב ומתנצלים מאוד על אי הנעימות שנגרמה לכם,
בברכה,
מחלקת הגביה, אלפי-מנשה